2007. júl. 17.

az elso

Eloszor is elnezest kerek mindenkitol, mert ebben a pillanatban nem vagyok kepes ekezetes betuket hasznalni (illetve lusta vagyok tokoreszni vele).
Egyszoval ket het elteltevel megprobalnam elkezdeni a naploirast.
Azaz blogolok. Izlelgetem. Ugrin kanal ur (korustagok elonyben) nyilvan azt mondana, beeeelogolok. Ha ez egy maniava erosodo szokas lesz (amennyire viszonyom a rendszeresseghez ismert, ettol nem kell tartani), mondhatom hogy beblogolok. Mindenesetre vicces dolog ez az internetes nyelv. Nyugalom, nem fogok nekiallni sirankozni a nyelv romlasan (feleslegesnek is tartom, meg alkatilag is idegen tolem), es az emlitett temaba se megyek bele (mert nem ertek hozza). A tervem, hogy amint normalizalodnak a dolgok (azaz lesz folyamatos hozzaferesem) bizonyos rendszeresseggel beszamolok az esemenyekrol, illetve hagyom, hogy elragadjanak gondolataim abban a remenyben, hogy valakinek van turelme reagalni rajuk. Ennyit nyitaskent es roviden. Ha valakit erdekel az eletunk, az tartok tole, hogy inkabb Julcsi blogjan fog tudni tajekozodni...

8 megjegyzés:

Julcsi írta...

Nem neheziti meg a hozzaszolast, hogy be kell jelentkezni? Nincs mindenkinek google-fiokja...

warpad írta...

Na eddig nem jutottam el. Kulonben is Te ajanlottad az oldalt...

Julcsi írta...

Be tudod allitani, hogy barki hozzaszolhasson.

warpad írta...

Megtortent, koszonom!

Benkő Pál írta...

egyéb magyarítások nem lehetségesek (tudom, rokon nyelv, meg én is hozzá tudtam szólni)? (ad absurdum magyar bloggszerveren bloggolni?)

warpad írta...

Csak nem Benko Pali erto hozzaszolasarol van szo? Isten hozott! Tematikusan: most meg a kozkonyvtarbol irok, de csak napok kerdese, es masik gep, magyar betuk.

Julcsi írta...

Arpi, lehet, hogy masnak is finnul jelennek meg a tudnivalok. Atallithatnad magyarra.

Benkő Pál írta...

én (tényleg Benkő Pál) arra gondoltam, hogy

Lähettänyt warpad osoitteessa 7:11 7 kommenttia

ami neked nyilván van olyan jó, mint ha magyarul lenne, de én csak a kommenttiát értem, kész szerencse, hogy ahhoz ez pont elég, hogy megjegyzéseket olvassak/írjak, és ebben a fázisban már magyarul vannak a tudnivalók.