2007. okt. 5.

Koncert-retro

Julcsi koncertje majd' két hete volt, vasárnap. Voltak emberek, de erről talán már írtam két szónyit. Részletes beszámolót nem írnék, ehelyett némi demonstrációval próbálkozom. Kölcsön kaptuk ugyanis álmaink felvevőjét, amivel meglehetősen jó minőségű koncertfelvétel készíthető, ráadásul a beépített mikrofonja is teljesen jó, nagy távolságból is jól működik, sőt, tulajdonképpen nagy távolságból jó igazán. Ebben a teremben sajnos nem volt elég hely, és mint utólag kiderült, amikor Julcsi átment az orgonától a zongorához, a felvett hang is jelentősen változott, ami zavarbaejtő. Ide az orgonás részből próbálok egy részt betenni (Bach és Pünkösdi kantáta). Julcsi ettől óva intett, de nekem tetszik, mit csináljak. Ez tehát valamit reprezentál Julcsiból, a felvevő ketyeréből és a kíséretből. Az utolsóhoz csak annyit, hogy oly mennyiségű hálával tartozunk a kísérőnek, hogy nem lenne kedvem bántani őtet, de ha egyszer valahol lassulóversenyt rendeznek...

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sikerült letölteni és meghallgatni.
Valóban jó ez a kütyü!

Benkő Pál írta...

Bach számos pünkösdi kantátát írt, ezt éppen fölismertem, mert már én is énekeltem (ha nem is ezt az áriát). szóval BWV 68, ha más is kíváncsi.

warpad írta...

Jogos, Pali, és köszönöm a kiegészítést.

Unknown írta...

Nem csak a kütyü jó, hanem az Angyal is, aki énekel... Gratula!
Márti

Benkő Pál írta...

ja, és bizony érdemes meghallgatni az eredeti hangszereléssel!